Aschebergsgatan 25, Göteborg

Massage

Naprapatlandslaget - världens största naprapatkedja

Naprapatkompaniet är nu en del av Naprapatlandslaget. Du hittar oss fortfarande i samma vackra lokaler på Aschebergsgatan 25 i centrala Göteborg, och alla legitimerade naprapater jobbar kvar. Här kan du få hjälp med alla tänkbara besvär som kommer från muskler och leder!

Historien bakom Naprapatlandslaget

När Naprapatlandslagets grundare träffades på Scandinavian College Of Manual Medicine/Naprapathögskolan redan 1998, hade vi alla en gemensam dröm om att hjälpa människor bli friskare genom naprapati. Vi märkte att det saknades en stor aktör inom branschen, och därför startade vi Naprapatlandslaget. Idag är vi ett unikt gäng duktiga naprapater som tillsammans jobbar för vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling!

Detta gör vi på Naprapatlandslaget Göteborg Vasastan

Hos oss får du behandling för besvär som du känner i dina muskler och leder. Våra naprapater arbetar med många olika typer av metoder, till exempel massage, triggerpunktsbehandling, akupunktur och manipulation. Vi utgår alltid ifrån dig och dina förutsättningar och anpassar behandlingen efter just dina behov. De flesta hör av sig till oss med följande besvär:

• Ryggskott
  • Ischias
  • Ont i ryggen
  • Diskbråck

Hitta till kliniken

Vår klinik ligger på Aschebergsgatan 25 i centrala Göteborg. Du tar dig enklast hit genom att åka spårvagn till Göteborg Chalmers, eller buss till Göteborg Kapellplatsen. Om du istället väljer att ta bil finns det parkering att tillgå på gatan utanför kliniken. Du hittar även ett parkeringsgarage på Karl Gustavsgatan.

Sök hjälp för dina muskler och leder hos oss på Naprapatlandslaget Göteborg Vasastan, redan idag!

Informationen uppdaterades 11:00 - 17 mar, 2023