Fokus Optik

Hagagatan 1, Stockholm

Fokus Optik

Välkommen till Fokus Optik!

Här möts du av erfaren personal i trevliga lokaler, som kan hjälpa dig med det mesta när det gäller din syn. Vi erbjuder allt från kontaktlinser till mer ingående undersökningar, och kan se till att du kan korrigera din syn på bästa sätt. Du hittar vår fräscha klinik på Hagagatan 1, alldeles vid Odenplan, och det är enkelt att ta sig hit med tunnelbana, buss eller pendeltåg.

Det här kan vi på Fokus Optik hjälpa till med

Hos oss kan du få hjälp med synundersökningar och utprovning av kontaktlinser och glasögon. Oavsett om du har använt glasögon eller linser tidigare, eller om du ska skaffa dem för första gången så är du välkommen till oss. Vi ger dig alltid ett personligt bemötande och hjälper till att hitta rätt lösning för just dig. Vi kan också genomföra synkontroll för dig som behöver synintyg till körkort, och om du har behov av det kan du få träffa en legitimerad ögonläkare.

Hämta dina kontaktlinser när det passar dig!

Hos oss på Fokus Optik kan du hämta ut dina kontaktlinser när det passar dig. Genom en smidig öppning precis vid porten kan du plocka ut linserna dygnet runt, utan att behöva boka en tid eller passa några öppettider.

Varmt välkommen till oss på Fokus Optik, så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 11:53 - 14 dec, 2022

Lunchstängt 13:00-14:30