Kaggeledstorget 1, Göteborg

Konsultation inför Invisalign

Pris för behandling efter konsultation

Konsultation inför tandimplantat

Pris för behandling efter konsultation

Varmt välkommen till oss på Primärtandvården Munkebäck!

Vår trevliga klinik ligger på Kaggeledstorget 1. Här ser tandläkare och tandhygienister till att du får god tandvård med patienten i fokus. Vi välkomnar alla åldrar, även barn och unga, och erbjuder behandlingar som kan ersättas via Försäkringskassan. För dem som önskar finns det möjlighet till delbetalning av våra behandlingar och dessutom får du rabatt på den första undersökningen hos oss. Vårt mål är att skapa framtidens tandvård.

Det här erbjuder vi:

• Tandläkarundersökning
  • Akut tandvård
  • Tandhygienistbehandling
  • Tandlagning
  • Tandblekning

Vägen till ett bländande leende behöver inte vara krånglig. Vi hjälper dig med tandblekning enligt beprövade och godkända metoder. Om du har drabbats av akut tandvärk finns vi också till hands.

Du kan känna dig trygg hos Primärtandvården Munkebäck

Vi tar tandvårdsrädsla på stort allvar och därför arbetar vi hårt för att du känna ett förtroende för tandläkarna på kliniken. Informera oss gärna inför besöket om du är tandvårdsrädd så att vi vet hur vi kan göra tandläkarbesöket så smidigt som möjligt.

Hitta till oss

Primärtandvården Munkebäck på Kaggeledstorget 1är enkel att nå via väg E20 med bil. Tack vare klinikens placering i utkanten av östra Göteborg är det smidigt att ta sig dit från kringliggande samhällen. Parkeringsmöjligheter finns utanför på en större parkering. Det tar ungefär tio minuter att promenera från Sävenäs station. Spårvagnen stannar strax intill kliniken på Kaggeledstorget.

Välkommen att boka en tid hos Primärtandvården Munkebäck i Göteborg!

Informationen uppdaterades 15:00 - 6 sep, 2023

031-74 58 ### Visa nummer