Psykoterapeut Lennart Karp, Malmö

Psykoterapeut Lennart Karp

, Gamla Staden

Kalendegatan 12A, Malmö, 21135 Malmö

Öppet fredag från 10:00

Hit kommer du som har en lättare till medelsvår depression, ångest eller stress. Det kan handla om oväntade förändringar i ditt liv eller annat som skapar en obalans i din tillvaro. Du kan bland annat få hjälp om du upplever - kriser och sorg - nedstämdhet - stress och oro - depression och ångest - fobier Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne.

Informationen uppdaterades 16:19 - 16 nov, 2023

22 mar, 2024

För mig blev det en vändning i livet att träffa Lennart. Har erfarenhet sedan innan av terapi, men detta var på ett helt annat plan. Rekommenderar honom till alla i behov av hjälp!

25 feb, 2024

Jag ville verkligen få till en förändring i mitt liv och det fick jag. Lennart är otroligt lyhörd och professionell det känns att han har en gedigen erfarenhet. Han lyckades få mig att reflektera i nya banor så att jag kunde ta mig igenom min situation och få till en förändring. Grymt bra lokal. Bra kommunikation via sms och inga problem att boka om. Lennart är mån om att noggrant informera om processen och är väldigt öppen och varmhjärtad vilket gör att man känner sig trygg och kan öppna upp sig i samtalet även om de mest jobbiga saker. Jag rekommenderar Lennart starkt!

23 feb, 2024

Är inne på min andra terapi behandling hos Lennart just nu. Jag rekommenderar honom varmt. Väldigt lyhörd och väldigt bra på att få en att känna sig trygg och sedd. Har haft många år av väldigt mycket kaos i livet och jag vet helt ärligt inte vad jag hade gjort utan mina träffar med Lennart där jag kan lasta av mig. Känner att han säger vad man BEHÖVER höra även om det kanske inte är vad man VILL höra, och det är något jag tycker är oerhört viktigt och något jag inte upplevt med andra terapeuter.

21 feb, 2024

Jag kände mig väldigt trygg hos Lennart. Han är lyhörd och hade full koll på min situation genom hela behandlingen. Jag kände mig sedd och förstådd. Lennart är proffesionell och punktlig, med väldigt bra kommunikation över sms om jag har behövt boka om mitt besök eller liknande. Ordning och reda helt enkelt. Rekomenderar.

28 dec, 2023

Upplevdes tyvärr oprofessionell, skuldbeläggande och dömande. Han försökte hitta problem i saker som inte var relevanta och fick mig att må sämre när jag gick än kom. Han lyssnade inte aktivt utan frågade om samma frågor med några minuters mellanrum upprepade gånger och tillfällen. Han glömde även bort/blandade ihop viktig information som jag delat med mig av. Jag har lång erfarenhet av olika typer av terapi och brukar kunna öppna upp mig lätt men det gick tyvärr inte här så jag avbröt behandlingen.

Psykoterapi, vuxna