Källgatan 14, Västerås

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Varmt välkommen till oss på Smile Västerås!

Du hittar vår klinik på Källgatan 14 i Västerås på västra sidan om Svartån i närheten av Västerås slott. Vi har flera kompetenser på kliniken, allt från tandhygienist, tandläkare till specialisttandläkare. Vårt mål är att besöket ska vara så behagligt som möjligt och att du ska känna dig väl omhändertagen. Patienter har rätt till allmänt tandvårdsbidrag som varierar beroende på deras ålder.

Vi erbjuder även barn- och ungdomstandvård så att de allra yngsta ska få ett första, tryggt möte med tandläkaren. Hela familjen kan dessutom ha samma tandläkare.

Vi på Smile Västerås erbjuder:

Vi har ett brett utbud av olika behandlingar och dessutom möjlighet att få hjälp av en specialisttandläkare som bland annat erbjuder käkkirurgi. Väntetiderna är korta och du möts av kompetent personal som använder sig av kvalitetssäkrad teknisk utrustning.

Smile kan hjälpa dig med följande:

• Allmäntandvård
  • Akuttandvård
  • Barn- och ungdomstandvård
  • Tandstensborttagning
  • Tandhygienistbehandling
  • Osynliga tandställningar (Invisalign)
  • Tandblekning

Vi erbjuder akut tandvård i Västerås

När tandvärken slår till kan det kännas tryggt att få hjälp snabbt hos Smile. Det gäller också om du råkat slå ut en tand eller om du fått en smärtsam tandköttsinflammation. Hör av dig till oss för att få en akut tid.

Det är enkelt att hitta till Smile Västerås

Smile ligger på Källgatan i de centrala delarna av Västerås. Det finns parkeringsmöjligheter utanför kliniken. Den ligger på promenadavstånd från Västerås Central och flera busshållplatser.

Välkommen att boka en tid hos Smile i Västerås!

Informationen uppdaterades 09:23 - 22 mar, 2024

Tisdag - Torsdag:07:30 - 15:00