Nygatan 32, Trelleborg

Trelleborgs Hudläkargrupp

Välkommen till Trelleborgs Hudläkargrupp!

På vår mottagning möts du av kunniga läkare, som är specialiserade på hudsjukdomar. Vi kan undersöka, ställa diagnos och behandla de flesta hudbesvär och du behöver ingen remiss för att komma till oss. Hos oss står du i centrum och vi arbetar för att erbjuda dig gott bemötande, hög tillgänglighet och engagerat omhändertagande.

Det här kan vi behandla

Vi på Trelleborgs Hudläkargrupp kan hjälpa dig med alla vanliga hudsjukdomar och besvär, som till exempel:

• Akne
  • Pigmentförändringar
  • Hudförändringar
  • Solskador
  • Hudtumörer

Varmt välkommen att kontakta oss på Trelleborgs Hudläkargrupp för att boka en tid!

Informationen uppdaterades 13:57 - 19 mar, 2024

22 apr, 2024

Kommer dröja länge innan jag glömmer meningen "Det viktigaste med det här besöket är att du nu försått hur livet fungerar". Detta utan att läkaren: 1. Tittat noga på eksemet i fråga 2. Lyssnat på bakgrundsinformation i sin helhet 3. Gett någon som helst betryggande känsla eller medicinsk utlåtande om alternativa behandlingar till det som redan provats Fantastiskt hur man fortfarande lever i ett samhälle där man känner att man som kvinna istället ska skicka med mannen till barnens läkarbesök för att öka chanser till att bli tagen på allvar.

18 mar, 2024

Riktigt dåligt,utländsk tjej som var totalt ointresserad och mest ville bli av med mig så fort som möjligt, det kan vara stressigt ibland men ska inte gå ut över kunden.

19 mar, 2024 Trelleborgs Hudläkargrupp svarade:

Hej Erik! Beklagar din upplevelse av besöket. Finns det något vi kan göra för att du ska kunna få en bättre upplevelse? Kontakta oss gärna så vi kan få en möjlighet och titta på vad som gått fel och använda det till förbättringsmöjligheter i verksamheten. Det låter väldigt olikt ett besök hos oss. Med vänliga hälsning Trelleborgs Hudläkargrupp/KJ

30 nov, 2023

Bästa vården man kan få. Susanna med sitt team min bästa läkare.

23 okt, 2023

Underbar personal och väldigt omhändertagna om mig

14 aug, 2023

Har försökt ringa i 4veckor kommer aldrig fram