Vasaplatsen 8, Göteborg

Behandling av sömnapné med CPAP

Kontakta kliniken för prisuppgift

Besök hos psykolog

Välkommen till SDS-Neurocare Vasakliniken i Göteborg!

Vi är en specialistklinik som erbjuder tjänster inom neurologi, klinisk neurofysiologi, sömnmedicin, psykologi och psykiatri. Vi tar emot privatbetalande patienter och patienter som kommer via privata sjukvårdsförsäkringar. Du hittar oss centralt i Göteborg, på Vasaplatsen 8. SDS-Neurocare är en del av Vasakliniken.

Vi har korta väntetider och kan erbjuda dig en tid snabbt! Du får alltid börja med att komma på ett bedömningsbesök, innan vi går vidare med behandling.

Det här kan vi hjälpa dig med

Hos SDS-Neurocare Vasakliniken finns ett brett utbud av kompetenser under samma tak, och vi kan bland annat hjälpa till med:

• Sömnproblem

• Ångest

• Stress

• Utmattningssyndrom

• Depression

Hos oss står du som patient i centrum och vi lägger stor vikt vid tillgänglighet och kvalitet.

SDS-Neurocare Vasakliniken utreder dina sömnproblem

Idag är störningar av sömn och dygnsrytm mycket vanligt; så mycket som en tredjedel av Sveriges befolkning lider av sömnsvårigheter och det är ofta ett tecken på underliggande problem. Vi på SDS-Neurocare Vasakliniken arbetar utifrån ett helhetsperspektiv och vårt mål är att komma till grunden med dina problem, så att du kan få den bästa behandlingen för just dig.

Varmt välkommen att boka tid hos SDS-Neurocare Vasakliniken i Göteborg, redan idag!

Informationen uppdaterades 14:29 - 24 apr, 2024

Cecilia Mircica

Pontus Wasling

27 jan, 2024

14 nov, 2023

Förtroendeingivande läkare och kände mig väl omhändertagen och tagen på allvar. De utredde det de kunde och jag fick en genomgång av resultaten. Mycket nöjd med besöken på kliniken. Tacksam att dr Stig tog emot mig.

14 nov, 2023

11 nov, 2023

Vänlig och serviceminded personal.

8 maj, 2023

Proffs!!