1/5

Erik Dahlbergsgatan 14, Göteborg

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.
Inga lediga tider den närmaste månaden

Välkommen till Smile Göteborg Ett4

I centrala Göteborg, i vackra och välkomnande lokaler på Erik Dahlbergsgatan 14, hittar du Smile Tandvård Göteborg Ett4. Våra erfarna tandläkare, tandhygienister och specialister erbjuder trygg och modern tandvård anpassad efter dina unika behov. Här får du en komplett tandvårdsupplevelse som verkligen gör skillnad!

Behandlingar på Smile Göteborg Ett4

• Tandblekning

• Tandimplantat

• Barn- och ungdomstandvård

• Tandreglering med Invisalign

Akut tandvård när du behöver det

Har du fått akut tandvärk eller skadat dina tänder i en olycka? Vi finns här för att hjälpa dig. Vi erbjuder snabb och pålitlig akut tandvård när du behöver det som mest.

Tandvård för hela familjen

På Smile Göteborg Ett4 erbjuder vi tandvård för både barn och ungdomar. Hela familjen är välkommen, och ni kan självklart gå till samma tandläkare. Vi erbjuder kostnadsfri tandvård för barn och ungdomar upp till 23 års ålder. Om du behöver hjälp med att lista ditt barn hos oss, är du varmt välkommen att kontakta oss på Smile Tandvård Göteborg Ett4. Vi hjälper dig gärna att hitta en passande tid för besöket.

Det är enkelt att hitta till Smile Ett4

Smile Tandvård ligger centralt i Göteborg på Erik Dahlbergsgatan 14 nära Göteborgs Universitet. Det centrala läget gör det enkelt att ta kollektivtrafiken. Önskar du hellre ta bilen finns parkeringsmöjligheter, bland annat i Viktoriagaraget.

Kontakta oss på Smile Ett4 i Göteborg för att boka tid redan idag

Informationen uppdaterades 11:51 - 1 jul, 2024