City Dental Eskilstuna Tandläkare Pejman Molaee, Eskilstuna
dental care

City Dental Eskilstuna Tandläkare Pejman Molaee

, Eskilstuna

Rademachergatan 17, 2 tr, Eskilstuna, Eskilstuna

Hej och välkomna hos oss på stora och ljusa lokaler mitt i Eskilstuna centrum vid Fristadstorget! Vår vänliga klinik har funnits här i över 20 år där teamet består av rutinerade tandläkare, tandsköterskor och tandhygienister med många års erfarenhet av tandvård för hela familjen. Vi är stolta över att vara en del av Praktikertjänst och kan erbjuda dig en utmärkt tandvård med bra priser och höga krav på service, kvalitet, hygien, och ett gott omhändertagande. Du hittar flertalet parkeringsmöjligheter i närheten av oss och du, vi kommer snart att erbjuda online tjänster så som tidsbokning med flera. Här på kliniken pratar vi flera språk så som svenska, engelska, persiska, serbiska och tyska. Vi ses!

Informationen uppdaterades 15:25 - 16 nov, 2023

Tandläkarundersökning - för dig över 23 år
Tandställning Invisalign - för dig över 23 år
Tandstensborttagning - för dig över 23 år

20 dec, 2022

Tandläkare Pejman på City Dental Eskilstuna är en mycket skicklig tandläkare som är lätt på handen, tar sig tid och förklarar behandlingar och har ett suveränt bemötande. Deras priser är ju också mycket bra, ibland billigare än Folktandvården!! Jag skulle varmt rekommendera honom till alla som vill ha en pålitlig och sympatisk tandläkare med 20 års erfarenhet. Han har hjälpt mig och min hustru flera gånger och nu vill våra grannar börja hos dem men just nu måste man stå i väntelistan eftersom de inte tar emot nya patienter.

20 jul, 2022

Hela vår familj går hos tandläkare Pejman och alla säger att han är så underbar, lätt på handen och mycket duktig tandläkare. Vi har besökt honom i över 1 år nu och vi skulle varmt rekommendera honom till alla.

26 feb, 2022

Både min man och jag är mycket nöjda med bemötande, skicklighet, bemötande, hygien och information. Pennan kan absolut rekommenderas.

Tandhygienistverksamhet, Akutverksamhet, allmäntandvård, Allmäntandvård