Team 1, Psykiatriska kliniken i Linköping
mental health

Team 1, Psykiatriska kliniken i Linköping

, Linköping

Repslagaregatan 6, Linköping, 58185 Linköping

Team 1 är ett allmänpsykiatriskt team och där arbetar läkare, psykologer, psykoterapeuter, kuratorer, arbetsterapeuter, fysioterapeuter, sjuksköterskor, skötare samt vårdadministratör. Teamet utför bedömning, utredning, behandling och stöd vid svårare psykiatriska tillstånd och neuropsykiatriska funktionsnedsättningar. Teamet utför även diagnosspecifika gruppbehandlingar eller gruppbehandlingar utifrån symtom.

Informationen uppdaterades 11:11 - 12 feb, 2024

17 apr, 2024

Fruktansvärt oseriöst, mest otrevligaste människa jag talat med inom vården, idiotförklarar och sedan kastar på luren i örat. Fruktansvärt dåligt, ingen lösning utan kastade endast på luren. Ska det vara så?

22 nov, 2023

Extremt otrevlig SSK/ vårdare i telefonrådgivningen. Hon kastade ur sig den ena oförskämdheter efter den andra, bla var jag tablett påverkad, för jag talade långsamt, ngt jag gjort hela livet. Men det vräkte hon ur sig utan att känna mig, sen så hade hon åsikter om allting. Aggressiv, oförskämd och 0 Empati. Blev patient på denna klinik i Maj 2023, men jag börjar undra om jag begått ett misstag. För ngn hjälp har jag inte fått men däremot mötts av härskartekniker.

12 feb, 2022

Otrevligt, oförstående, nedvärderande bemötande. Okunnig personal. Oseriösa & felaktiga beslut kring vård. Sökt akut 7 gånger på 6 dagar. Hemskickad varje gång. Har så pass grov panikångest att jag inte kan hantera det själv eller ta hand om mig själv längre. Självmordstankar pga detta. Ändå ingen hjälp. Sämsta vården jag haft. Man måste söka vård överallt i Sverige för att få hopp om att man kanske får hjälp någon dag.

Psykiatri, vuxna