Capio Rehab Sollentuna, Sollentuna

Capio Rehab Sollentuna

Capio Rehab Sollentuna, Sollentuna

Informationen uppdaterades 08:18 - 13 jun, 2024

17 jan, 2024

Vilken katastrof! Otrevlig personal som knappt kan svenska språket! Totalt oätlig mat, inte ens grisar hade kunnat få i sig sörjan. Någon rehabilitering var det knappast tal om.

14 dec, 2023

Jag har fått bra bemötande i Sollentuna Capio Rehab. Finns daglig gruppträning, grundläggande redskap för promenad och påklädning och man visar hur de används. Möjlighet att kontakta kurator eller präst, i sjukhuset finns också fotvård / handvävd där massagen bidrar till patientens sårläkningsprocessen. Den magnifika utsikten från balkongen bidrar positivt. Problemet är maten. Frukosten normal, bra, men till lunch och middag får man en stor portion av något som föreställer mat, djupfryst portionsförpackning som uppvärms i köket, tvivelaktigt med näringsvärde vilka opererade patienter

17 aug, 2021

Igår kom jag till Capio rehab, efter ett extremt lojt välkomnande, ingen info om vad som väntades, kuddbrist, maten vill jag inte ens kommentera mer än att de 2 potatisarna som enda varmrätt sen igår kväll var ok 😲. Ingen kunde göra något åt den akuta smärtan i nacken som uppstått tillsammans en 4:e natt utan sömn. Efter en värmekudde i form av en nedblött blöja inknuten i en plastpåse insåg jag att jag måste sköta min egen rehabilitering genom att checka ut.

Måndag - Söndag:00:00 - 23:59

Måndag - Söndag:00:00 - 23:59