Vi tar gärna emot både barn och vuxna syskon/föräldrar. Vi finns i lugn och trivsam miljö på Östermalm, god lång erfarenhet av barntandvård
Driver du denna mottagning?
Helhetsintryck
Baserat på 5 textrecensioner*
Flera patienter lovordar tandläkare Eva Neumüller för hennes kompetens och vänliga bemötande. Ett flertal nämner att de inte upplevt någon smärta efter behandlingar, och vissa påpekar hennes förmåga att rädda komplicerade fall. Hon har även visat sig vara skicklig inom estetisk tandvård och skapar imponerande resultat för de som önskar ett Hollywood-leende.
Många tycker
Mycket kompetent
Vänligt bemötande
Några tycker
Ingen smärta efter besök
Räddar komplicerade fall
Estetisk precision
Hollywood-leende resultat
Enstaka tycker
N/A (N/A)
Särskilt lämplig för
barn, vuxna, estetisk tandvård, komplicerade fall
*Sammanfattat från Google (2) & Facebook (3).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!
Flera patienter lovordar tandläkare Eva Neumüller för hennes kompetens och vänliga bemötande. Ett flertal nämner att de inte upplevt någon smärta efter behandlingar, och vissa påpekar hennes förmåga att rädda komplicerade fall. Hon har även visat sig vara skicklig inom estetisk tandvård och skapar imponerande resultat för de som önskar ett Hollywood-leende.
Många tycker
Mycket kompetent
Vänligt bemötande
Några tycker
Ingen smärta efter besök
Räddar komplicerade fall
Estetisk precision
Hollywood-leende resultat
Enstaka tycker
N/A (N/A)
Särskilt lämplig för
barn, vuxna, estetisk tandvård, komplicerade fall
*Sammanfattat från Google (2) & Facebook (3).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!