Affektiv mottagning 2 i Göteborg får blandade recensioner. Några patienter uppskattar det stöd och system som erbjuds, men många klagar på dåligt bemötande och lång väntetid. Flera upplever behandlingen som ineffektiv och tycker det är svårt att få kontakt med personalen. Sammantaget verkar det finnas behov av förbättringar i både kommunikation och vårdinsatser.
Många tycker
Dåligt bemötande
Långa väntetider
Ineffektiv behandling
Svårt få kontakt
Enstaka tycker
Stöd och system för patienter
Särskilt lämplig för
N/A
*Sammanfattat från Google (16).
Omdömen från patienter
1.8
/5
1 omdöme
Vårdkvalitet
Tillgänglighet
Lokal och hygien
Information
1.8
•
Kristina H.
7 sep, 2021
Läkare som inte har tid att skicka remiss till specialistavdelningar eller intyg till försäkringskassan. Förklaringen är att läkare inte kan utföra så mycket administrativt arbete för en patient. Psykolog som förklarat att man inte kan ha två diagnoser samtidigt därför vet man inte efter över ett års samtal vilket team man ska ingå i. Behandling och hjälp påbörjas därför inte utan man har endast samtal en gång i veckan där man pratar om vilka destruktiva handlingar man gjort under veckan gjort eller hur många gånger man försökt vända sig till psykakuten och blivit hemskickad igen.