Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, 2tr (vid Sergels torg)

Nordiska Kliniken

Nordiska Kliniken är en av Sveriges ledande kliniker för plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Kliniken grundades 2005 och idag erbjuds ett stort och heltäckande utbud av estetiska behandlingar för både hud, kropp, hår och ansikte.

Expertis inom plastikkirurgi, dermatologi och estetiska behandlingar

Det som gör Nordiska Kliniken unika är den ovärderliga erfarenhet och expertis som personalen besitter och det finns en bred och djup expertis inom plastikkirurgi, dermatologi och estetiska behandlingar, till exempel kan du få hjälp med:

• Bröstförstoring

• Bedömning av leverfläckar

• Borttagning av hudförändring

• Hårborttagning med laser

• Dermapen/microneedling.

Teamet består av plastikkirurger, hudläkare, hudterapeuter och injektionssjuksköterskor, alla med omfattande erfarenhet inom sina respektive områden. Denna erfarenhet ger Nordiska Kliniken en unik förmåga att erbjuda en bredd av behandlingar som är anpassade efter individuella behov och önskemål, samtidigt som vi alltid prioriterar säkerhet och patientens välbefinnande.

Nordiska Kliniken ligger centralt mitt i Stockholms hjärta vid Sergels torg. Här erbjuds exklusivitet, komfort och tillgänglighet för patienter från hela landet.

Träffa en hudläkare utan remiss

På Nordiska Kliniken kan du boka tid hos en hudläkare utan remiss. Kliniken kan behandla de allra flesta hudåkommor/hudbesvär.

Välkommen till Nordiska Kliniken - hos oss kan du känna dig trygg!

Informationen uppdaterades 10:24 - 13 maj, 2024

Carolina Ryberg

Signe Wennström

Louise Cederqvist

Fråga ställd 18:21 - 6 apr, 2017

Hej! Det är nämligen så att jag bor i London och vill göra bröstförstoring. Tänkte höra, har ni någon tid i slutet av april/början av maj? Med vänlig hälsning, Mathilda

Nordiska Kliniken svarar:

Hej Mathilda, Tack för din förfrågan. Vi kan absolut hjälpa dig! Har du möjlighet att skicka din förfrågan till info@nordiskakliniken.se ? Tack! Vänligen, Karin Oldbring

Fråga ställd 08:43 - 29 feb, 2016

Labialveck kostnad

Nordiska Kliniken svarar:

Hej Unni, Behandling av labialveck kan kosta mellan 3000-5000 kr beroende på omfattning. Vid ett konsultationsbesök får du exakt prisinformation.

Fråga ställd 10:39 - 7 okt, 2014

Byte av inplantat, är det samma kostnad som bröstförstoring? Tycker att höger bröst börjar att kännas lite konstigt. Har haft dom i många år. Behöver jag då konsultation när jag bara ska byta? Bor i Oslo och det är långt att köra

Nordiska Kliniken svarar:

Hej Annika, Tack för din förfrågan. Ett implantatbyte kostar normalt lika mycket som en vanlig bröstförstoring. Priset kan stiga om något mer behöver göras förutom implantatbytet. Helst ska man komma på en konsultation, men vi kan även erbjuda en telefonkonsultation med våra kirurger. Om du mailar bilder samt ett telefonnummer så kommer vi att kontakta dig. Du kan skicka ditt mail direkt till info@nordiskakliniken.se. Med vänlig hälsning, Nordiska Kliniken Tel: 08-411 76 76