Öppet, idag till 16:50

Öxnehaga Folktandvård Huskvarna

Oxhagsgatan 59, Huskvarna

Öxnehaga Folktandvård Huskvarna

På Öxnehaga Folktandvård tar vi emot både barn, ungdomar och vuxna. Vi hjälper dig med allt som rör dina tänder och munhälsa, från en vanlig undersökning till mer avancerad tandvård. Vi erbjuder också Frisktandvård, tandvård till fast pris. Ring alltid din folktandvårdsklinik när du behöver akut tandvård. Lördag och söndag 08.15-10.15 kopplas du automatiskt till Käkkirurgiska kliniken vid Länssjukhuset Ryhov i Jönköping för tidbokning. Övrig tid när din klinik är stängd får du mer information via telefonsvarare.

Informationen uppdaterades 02:34 - 10 jun, 2020

Logga - Kry