4.12

Odensala hälsocentral, Östersund

Klövervägen 2,831 65 Östersund

Odensala hälsocentral, Östersund

4.12
* För att få information och råd om egenvård, gå vidare på rubrikerna ovan. * Använd gärna våra e-tjänster för ärenden som inte är akuta. * Hälsocentralen har sköterskeledd öppen mottagning vardagar kl 08.15 - 09.45 för akuta infektioner, olycksfall och nytillkomna sårskador. * För telefonkontakt se telefonnummer och tider längre upp på sidan. Under telefontider är våra knappval: 1. Avboka tid - Röstbrevlåda. 2. Förnya recept/hjälpmedel - Röstbrevlåda. 3. Ordinerad provtagning - Röstbrevlåda. 4. Rådgivning och medicinsk bedömning - Personlig kontakt eller erbjudande att bli uppringd. För kontakt med övriga mottagningar: * Diabetessköterska 063-142211 mån-tors 11.00-11.45. * Sjukgymnastik 063-142213 (röstbrevlåda). * Psykosociala enheten 063-142240 (röstbrevlåda). * Barnhälsovård, BHV (tidigare BVC) 063-142217 mån-fre 08.30-09.30. * Mödrahälsovård, MHV (tidigare MVC) 063-142219 mån-tors 11.15-12.00.

Informationen uppdaterades 07:02 - 29 jun, 2021

4.12 / 5

6 sep, 2019 Eva L. skrev:

13 aug, 2019 Eva Z. skrev:

Jag är fantastiskt nöjd med Odensala hälsocentral! Har haft samma trevliga, duktiga läkare under många år. Nu en vikarie, som jag upplever lika positivt. Sjuksköterskor och undersköterskor är också mycket bra och trevliga i patientkontakten. Jag rekommenderar verkligen Odensala HC!

10 jun, 2019 Gunilla L. skrev:

Superbra att det finns lättakuten som jag besökte, fick vänta lite men väl värt detta. Trevlig personal !

10 dec, 2018 Bengt Hannersjö skrev:

Har under 14 dagar försökt nå fram, men fullt i telefonkön från första minuten varje gång.