Odensala hälsocentral, Östersund

Om Odensala hälsocentral, Östersund

Odensala hälsocentral är belägen 5 km söder om Östersunds centrum.

Vi har lunchstängt kl 12.00-12.45

• Torsdag - Fredag 08:15 - 11:30
  • Torsdag - Fredag 13:00 - 14:00
Drop-in
  • Måndag - Fredag 09:00 - 10:30 Lättakut
Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Mödravårdscentral, Sjukgymnast

Odensala hälsocentral, Östersund

2,2

08:14 - 10 dec, 2018 skrev:

Har under 14 dagar försökt nå fram, men fullt i telefonkön från första minuten varje gång.

2,2