Frösö hälsocentral

Östersund

Hälsocentralen ligger vackert belägen på Frösö Strand cirka 3 km från centrala Östersund. I samma hus inryms även Apoteket, och Folktandvården.

Lista dig hos Frösö hälsocentral

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 063 - 14 23 00
Önevägen 8,832 23 Frösön - visa på karta
  • Måndag - Fredag 10:30 - 11:30 Provtagning
Drop-in
  • Måndag - Fredag 08:15 - 09:30 Lättakut

Allmänmedicin, Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Sjukgymnast

4,9

• 09:10 - 10 okt, 2018 skrev:

Jättebra HC

• 14:31 - 31 maj, 2018 skrev:

Bra bemötande och vård. Uppföljning och kontakter fungerar alldeles utmärkt. Man behöver inte sitta och vänta i korridorerna. Mao bättre än tidigare.

• 10:18 - 13 nov, 2017 skrev:

HC fungerar alldeles utmärkt för mina behov.