Hälsocentralen Husum-Trehörningsjö, Husum

Om Hälsocentralen Husum-Trehörningsjö, Husum

Hälsocentralen Husum-Trehörningsjö är en av regionens hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa. Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Lista dig hos Hälsocentralen Husum-Trehörningsjö, Husum

Bruksvägen 187 D - visa på karta
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård

Hälsocentralen Husum-Trehörningsjö, Husum

11:25 - 07 okt, 2019 skrev:

Bra och snabbt omhändertagande.

4,2

21:57 - 26 aug, 2019 skrev:

Smidigt sätt att komma i kontakt genom telefonen och få tid för hjälp.

22:30 - 11 feb, 2019