Öppet i morgon från 08:00

Barnmorskemottagningen Örkelljunga

Marknadsgatan 1, Örkelljunga

Barnmorskemottagningen Örkelljunga

Till oss kommer du för hjälp med preventivmedel, graviditetstester och råd kring din sexuella hälsa. Du kan också komma till oss för att göra ett gynekologiskt cellprov eller testa dig för könssjukdomar. När du är gravid följer vi dig och ditt barns hälsa och utveckling. För besök i mödrahälsovården behöver du lista dig hos oss. Alla våra medarbetare är utbildade i HBTQ-frågor.

Informationen uppdaterades 16:02 - 2 sep, 2020

Logga - Kry