Vårdcentralen Ödeshög

Om Vårdcentralen Ödeshög

Vårdcentralen Ödeshög har god tillgänglighet. Det är enkelt att komma i kontakt med oss och att snabbt få en tid vid behov. Vi arbetar målmedvetet med att förbättra informationen till våra patienter och för att öka patienternas delaktighet i vården. Vår målsättning är att ge befolkningen en trygg och säker vård med hög medicinsk kompetens, god tillgänglighet och ett bra bemötande.
För kontakt och mer information - se vårt utbud.

Lista dig hos Vårdcentralen Ödeshög

Skolgatan 8, Ödeshög - visa på karta