4.32
Öppet, idag till 17:00

Ålidhems hälsocentral

Tvistevägen 2, Umeå

Ålidhems hälsocentral

Dagtid är det hit du vänder dig med frågor som rör din hälsa. Det gäller för dig som är sjuk, vill ha stöd som förälder eller förändra din livsstil. Använd gärna våra e-tjänster när du kontaktar oss. När du ringer oss för rådgivning och bedömning får du förslag på en tid då vi ringer upp dig. Alla regionens hälsocentraler är godkända av Hälsoval Västerbotten. Hälsovalet innebär att du själv kan välja hälsocentral. Du hittar information om hur du väljer i länken nedan, Så väljer du mottagning. Har du frågor under kvällar och helger ringer du 1177. Blir du akut sjuk eller allvarligt skadad ringer du 112.

Informationen uppdaterades 13:16 - 10 jun, 2020

Logga - Kry

4.32 / 5

28 okt, 2019 Eje J. skrev:

Har haft AT-läkaren Fredrik Gussing i slutet på juni månad. En mycket trevlig läkare som verkligen kan ta hand om patienter och mycket kunnig.

8 sep, 2019 Tommy B. skrev:

Empatiska, förstående och kunnig personal. Mycket bra bemötande. Rekommenderas!

16 maj, 2019 Asta T. skrev:

Fantastisk personal

30 apr, 2019 annikka e. skrev:

alltid väl bemött personal visar att de vill vara behjälplig. Positiv anda. Läkare bra samtal, vård/behandling. Provtagning - alltid positivt o glatt bemött.

21 sep, 2018 Arnberg skrev:

En underbar AT-läkare Fredrik,känner mig så väl omhändertagen! GA