Geriatriskt centrum Umeå

Om Geriatriskt centrum Umeå

Hos oss arbetar cirka 200 personer i professionerna arbetsterapeut, avdelningschef, bemanningsassistent, dietist, kurator, läkare, medicinsk chef, medicinsk sekreterare, patientvärdinna, processledare, professor, psykolog, sjukgymnast, sjuksköterska, sjukvårdsbiträde, skötare, undersköterska, verksamhetschef och verksamhetsutvecklare.

Norrlands universitetssjukhus - visa på karta
Remiss krävs från annan vårdgivare eller via Egen vårdbegäran. Mer information finns under länken Remiss och Egen vårdbegäran.
Geriatrik