Utbildningsklinik Barn, Göteborg

Om Utbildningsklinik Barn, Göteborg

Barnkliniken vid Odontologen i Göteborg är en tandvårdsmottagning som tar hand om dig som är upp till och med 19 år. Här träffar du erfarna tandläkare och övrig personal som är vana att möta många barn och ungdomar. Här praktiserar också tandläkar- och tandhygieniststudenter från Göteborgs universitet under handledning av erfarna tandläkare och specialister.

Odontologen Medicinaregatan 12B vån 1, 413 90, Göteborg - visa på karta