Utbildningsklinik Vuxen, Göteborg

Om Utbildningsklinik Vuxen, Göteborg

På vuxenkliniken vid Odontologen i Göteborg är det tandläkar- och tandhygieniststudenter från Göteborgs universitet som tar hand om dig. Eftersom tandvården här utförs av studenter tar den längre tid än vanligt och du får därför betala mindre än på andra mottagningar inom Folktandvården. Studenterna har givetvis hjälp av mycket erfarna handledare.

Odontologen Medicinaregatan 12B vån 3, 413 90, Göteborg - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 07:45 - 16:45