Filter
Lediga tider

Fertilitetsklinik i Kungsholmen

På vården.se kan du jämföra 2 Fertilitetskliniker i Kungsholmen. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
10 mottagningar i närheten av Kungsholmen

EGV Klinika

fr. 1180 kr
Ovumia

fr. 2600 kr

Vad har fertilitetskliniker i Kungsholmen för snittbetyg?

I Kungsholmen ligger snittbetyget för fertilitetskliniker på 3.84, vilket är sämre än i resten av landet. Vad tycker du om din fertilitetsklinik? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och fertilitetskliniker i Kungsholmen.

Vilken fertilitetsklinik är bäst i Kungsholmen?

Att välja vilken fertilitetsklinik i Kungsholmen du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra fertilitetskliniker baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De fertilitetskliniker med bästa snittbetyg i Kungsholmen på Vården.se är:

Så tycker patienter om fertilitetskliniker i Kungsholmen

• Superbra mottagning. Jättebra läkare. Jättebra på specialistultraljud. Rekommenderar dem, särskilt dr Malin Thorsell. Hon är fantastisk.

– Mariella V. GynStockholm Läkarvillan

• Mycket bra mottagning som Inger förtroende

– Pia N. GynStockholm Läkarvillan

• Trevligt bemötande och lätt att få tid. Läkarna jag mött (2 st) har varit kunniga och tålmodiga med alla mina undringar.

– Eva W. GynStockholm Läkarvillan

• Blev väldigt väl bemött av samtliga utom kvinnan i receptionen. Kände mig väl omhändertagen och trygg och stämningen var väldigt trevlig. Tack för tydlig information innan operationen av doktor Folke Flam.

– Gunnel M. GynStockholm Läkarvillan

• Jag och min partner är oerhört nöjda över bemötandet samt patientupplevelsen i stort - från första samtalet för tidsbokning till sista läkarbesöket har det varit en service och vård av sällan skådad kvalitet. Jag skulle rekommendera Dr. Triantafyllidis till alla, han är en stjärna.

– Maria G. GynStockholm Läkarvillan

De fertilitetskliniker i Kungsholmen som erbjuder tid snabbast är:

Vilka fertilitetskliniker i Kungsholmen har öppet på kvällar och helger?

Idag finns det inga fertilitetskliniker i Kungsholmen som har öppet på kvällar eller helger. Om du vill nå en fertilitetsklinik på kvällen eller på helgen kan du prova att utöka din sökning på Vården.se.

När går man till en fertilitetsklinik?

Om du är en del av ett heterosexuellt par som försökt att bli med barn i ett år utan att lyckas rekommenderas du att besöka en fertilitetsklinik för att göra en fertilitetsutredning, eller barnlöshetsutredning som det kan också kallas. Om du är en del ett homosexuellt par eller om du är en ensamstående kvinna som önskar att få barn, kan du besöka en fertilitetsklinik för att undersöka dina alternativ, till exempel om du ska göra assisterad befruktning såsom inseminationsbehandling eller IVF-behandling.

Vilka tester kan man göra på en fertilitetsklinik?

Du kan göra fertilitetstest för man och fertilitetstest för kvinna. Detta brukar ingå i en större fertilitetsutredning. Fertilitetstest för män består oftast av ett spermaprov. Hos kvinnor görs ett fertilitettest genom att undersöka äggstockarna, äggledarna och livmodern. I många fall görs då en gynekologisk undersökning. För att undersöka äggstockar och livmoder görs det oftast med hjälp av ultraljud.