Ytliga ådror på händer och dekolletage hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Sundsvall

Nytorget 2, Sundsvall - Visa på karta

Ytliga ådror på händer och dekolletage

Vår behandlingsmetod

I vår behandling av ytliga ådror på händer och/eller dekolletage använder vi ett speciellt skumpreparat som vi med en mycket tunn nål sprutar in i kärlet. Skumpreparatet får sedan ådern att klibba ihop och kollapsa. Behandlingen sker under uppsikt med ultraljud. Då de synliga ådrorna inte fyller någon viktig funktion är denna typ av behandling ofarlig.

Välkommen att kontakta Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Sundsvall för mer information!

Informationen uppdaterades 20 januari 2020 av Vården.se

Om Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center erbjuder från och med 2019 även bedömning och behandling av åderbråck och ådernät på en modern och centralt belägen klinik i Sundsvall!

Individanpassad behandling

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center finns på Sundsvall Wellness Center på Nytorget 2, där våra erfarna kirurger erbjuder högspecialiserad behandling av åderbråck såväl som av ådernät. Vi utgår alltid från dig och din situation för att uppnå smidig och skonsam behandling och så lyckade resultat som möjligt. Beroende just på situation och åderbråckens status kan vi erbjuda tre olika typer av behandlingar som även kan kombineras vid behov:

• Laserbehandling
  • Skumbehandling
  • Virknålsteknik

Förutom behandlingar av åderbråck och ådernät erbjuder vi även skumbehandling för ytliga ådror på händer och dekolletage.

Välkommen på undersökning

Ett första besök med ultraljud hos oss i Sundsvall kostar 400 kronor, och är ett första steg för att kunna bedöma vilken behandling som är rätt just för dig.

Varmt välkommen till Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Sundsvall!

Informationen uppdaterades 20 januari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center

Åderbråcksoperation hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Sundsvall

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Sundsvall erbjuder högspecialiserad behandling av åderbråck. Beroende på åderbråckens placering...

Ådernät hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Sundsvall

Ådernät och åderbråck är, till skillnad mot vad många kanske tror, två helt olika saker. Ådernät är röda- eller blåfärgade blodkärl i hudens...

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Sundsvall kan hjälpa dig som besväras av ytliga ådror på händer och dekolletage! Vår behandl...

Karta - Nytorget 2, Sundsvall

20:03 - 18 mar, 2020

16:08 - 18 mar, 2020

22:37 - 04 mar, 2020

16:46 - 04 feb, 2020 skrev:

Tog av bandaget igår såg fint ut, och ett mycket smalare ben.

16:37 - 28 jan, 2020 skrev:

Fin klinik och trevligt bemötande