1/3
Öppet, idag till 18:00

Synsam Stockholm Hornstull

Långholmsgatan 25c, Stockholm

Synsam Stockholm Hornstull

Välkommen till oss på Synsam Stockholm Hornstull!

På Långholmsgatan 25C vid Hornstull i Stockholm hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Vi erbjuder syntest hos legitimerade optiker

Hos Synsam Stockholm Hornstull får du träffa legitimerade optiker som kan hjälpa dig med olika synundersökningar, om du till exempel:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Vi välkomnar både gamla och unga till vår butik, och hjälper dig utifrån dina unika behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Stockholm Hornstull

Olycksgaranti för att du ska känna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna så täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon åt dig. Skulle du få försämrad syn inom det första året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss på Synsam Stockholm Hornstull - välkommen!

Informationen uppdaterades 16:54 - 6 okt, 2020

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Hornstull

Pris från: 549 kr

Ibland kan eller vill man inte ha glasögon vid ett synfel. Då är linser ett bra val. Du kan hitta dina linser hos oss på Synsam Stockholm Hornstull.

Så gör du för att skaffa linser

Först gör en av våra legitimerade optiker en grundlig undersökning av dina ögon för att analysera ögonhälsan. Om optikern upptäcker att du har ett synfel, kan du bli erbjuden linser för att korrigera synen. Då säkerställer vi just den styrka du behöver på dem. Vi utgår från dina ögon och behov när vi anpassar dem åt dig. Självklart får du råd och tips om hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, och hur du sköter dem på bästa sätt.

Skaffa linser genom att boka ett besök hos oss på Synsam Stockholm Hornstull!

Synundersökning
hos Synsam Stockholm Hornstull

Pris från: 199 kr

Skaffa glasögon
hos Synsam Stockholm Hornstull

Tror du att du kanske behöver glasögon? Då är du varmt välkommen till Synsam Stockholm Hornstull. Glasögon hjälper till att korrigera sy...

Pris från: 199 kr

Lördag : 10:00 - 18:00