Tandläkarundersökning - för dig över 23 år

Säbygatan 17, Landskrona

Lista ditt barn

Smile Landskrona

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Vill du undersöka dina tänder hos en tandläkare? Välkommen då till Smile Landskrona för en tandläkarundersökning. Observera att du bara kan boka denna behandling om du är över 23 år.

Varför ska man göra en tandläkarundersökning?

Att gå till tandläkaren regelbundet på tandläkarundersökningar är en bra investering för dina tänder och din munhälsa. Under en tandläkarundersökning tittar tandläkaren på dina tänder, både manuellt och med hjälp av röntgen. Då kan tandläkaren upptäcka:

• ifall du har hål i tänderna
  • ifall du riskerar parodondit, det vill säga tandlossning
  • hur välmående ditt tandkött är

Vanligtvis gör man en tandläkarundersökning en gång per år, men detta kan variera från person till person. Om du har besvär eller behöver åtgärda något tar tandläkaren fram en behandlingsplan för dig.

Boka din tandläkarundersökning i Landskrona hos oss på Smile redan idag!

Välkommen till Smile Tandvård - din tandläkare i Landskrona!

Smile Landskrona är beläget i fina lokaler på Säbygatan 17. Här erbjuder vi trygg tandvård för hela familjen, efter individuella behov och använder givetvis modern teknik.

Behandlingar på Smile Landskrona

• Allmäntandvård

• Akut tandvård

• Barn- och ungdomstandvård

• Tandundersökning

• Implantat

• Tandblekning

• Estetisk tandvård

Om du är i behov av specialisttandvård har vi både specialister inom käkkirurgi och tandreglering. Vid behov av annan avancerad tandvård har vi dessutom möjlighet att remittera till Smile Specialisttandvård Malmö.

Akut tandvärk? Vi hjälper dig omgående

Är du i behov av akut tandvård? Hos oss får du alltid hjälp med kort varsel!

Familjetandvård när den är som bäst

Smile Landskrona erbjuder tandläkare för barn och ungdomar, helt kostnadsfritt upp till 23 års ålder. Behöver du hjälp att lista ditt barn hos oss är du varmt välkommen att vända dig till oss så hjälper vi dig med det samt att hitta en passande tid för besöket.

Det är enkelt att hitta till Smile Landskrona

Kliniken är centralt belägen i Landskrona, vilket gör det enkelt att ta kollektivtrafiken. Önskar du hellre ta bilen finns det fri parkering utanför kliniken, glöm inte att hämta parkeringstillstånd i receptionen på plan 3.

Välkommen att boka en tid hos Smile i Landskrona!

Informationen uppdaterades 09:32 - 13 jun, 2024

21 jan, 2022

Vänligt bemötande stor förståelse för tandläkarrädsla Snabb hjälp Nu har vi bara möt 2 tandläkare och några tandsköterskor men dessa har varit fantastiska Även bemötandet i receptionen har varit vänligt och hjälpsamt

0418 - 27# ## Visa nummer

Loading map