Tandblekning - För dig över 23 år

Bataljonsgatan 12, Jönköping

Öppet idag till 16:30

Smile Jönköping A6

Akut tandvård - För dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Vill du få ljusare tänder? Vi på Smile Jönköping A6 hjälper dig med en effektiv och skonsam tandblekning. Innan du gör en tandblekning hemma behöver du oftast göra en undersökning på vår klinik först. Observera att du bara kan boka denna behandling om du är över 23 år.

Bleka tänderna hemma

Innan du kan genomföra en tandblekning hemma så måste du genomgå dessa steg:

1. Först får du komma till oss på Smile Jönköping A6 för att göra en avgjutning av dina tänder.
  2. Efter avgjutningen får med dig ett par plastskenor som är formade efter dina tänder.
  3. När du kommer hem som fyller du plastskenorna med blekmedel som du sedan sätter över tänderna.

Observera att behandlingen kan genomföras antingen på dagen eller kvällen och kräver oftast några dagars upprepning.

Inga lediga tider den närmaste månaden

Välkommen till Smile i Jönköping A6!

Varmt välkommen till oss på Smile i Jönköping. Vi har två kliniker i stan, en i city och en i A6 center. Hos oss står du och din långsiktiga tandhälsa i centrum. Hos Smile Jönköping A6 erbjuder våra erfarna tandläkare, tandhygienister och ledande specialisttandläkare en trygg tandvård efter dina behov.

Det är enkelt att hitta till Smile Jönköping A6

Smile Jönköping A6 finns i A6 center på Bataljonsgatan 12.

Vi på Smile Jönköping A6 erbjuder

Vi har erfarna tandhygienister, tandläkare och ledande specialisttandläkare. Vi erbjuder barn- och ungdomstandvård, tandimplantat, estetisk tandvård, tandblekning, akuttandvård och allmäntandvård. Vi är även specialiserade inom käkkirurgi.

Välkommen att boka en tid hos Smile i Jönköping A6!

Informationen uppdaterades 09:46 - 13 jun, 2024

11 okt, 2023

Bästa 😁

Spontant omdöme
28 jul, 2022

Trevlig stämning! Hänsynfull tandläkare ,mjuk på handen kände inget obehag /smärta

Måndag - Tisdag:07:30 - 17:30
Onsdag - Torsdag:07:30 - 16:30