Vårdcentralen Aroma, Vetlanda

Om Vårdcentralen Aroma, Vetlanda

Vårdcentralen Aroma erbjuder fast läkarkontakt samt tillgång till specialistsjuksköterska, distriktssköterska, sjukgymnast och samtalsstöd. Vårt mål är bästa tillgänglighet, kundnöjdhet och bemötande. Hos oss kan du känna dig trygg. Vi lovar att förvalta ditt förtroende med omsorg. Låt oss bli din guide till en friskare framtid. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård.

Lista dig hos Vårdcentralen Aroma, Vetlanda

Storgatan 11 C - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:00 - 17:00 vårdcentralen
  • Måndag - Fredag 07:00 - 15:30 Laboratoriet
  • Måndag - Fredag 07:00 - 17:00 vårdcentralen
Artrosskola, Distriktssköterskeverksamhet, Hjärtsviktsmottagning, primärvård, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård, Palliativ vård i livets slutskede, Primärvårdsrehabilitering, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Sjukvårdsrådgivning, Tobaksavvänjning, primärvård, Vaccinationsverksamhet, Äldrevårdsmottagning, primärvård

Vårdcentralen Aroma, Vetlanda

20:29 - 07 feb, 2019