Avdelning 1A Gynekologi Hallands sjukhus Varberg, Varberg

Om Avdelning 1A Gynekologi Hallands sjukhus Varberg, Varberg

På gynekologiavdelning 1A vårdas kvinnor som ska eller har genomgått gynekologiska operationer, kvinnor med gynekologisk cancer inkluderat palliativ vård. Även kvinnor med graviditetsillamående i tidig graviditet vårdas vid behov här.

På mottagningen har vi även dagvårdsmottagning vid onkologiska behandlingar och abortvård.

På jourtid (kvällar, nätter, helger) finns vår akutmottagning här på avdelning 1A.

Entré vårdavdelningar, målpunkt A, entréplan - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt Telefonväxel
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 14:00 - 20:00
Onkologi, gynekologisk

Avdelning 1A Gynekologi Hallands sjukhus Varberg, Varberg

01:25 - 07 feb, 2015 skrev:

En fantastisk vård med kunnig o omtänksam personal. Operatörer i världsklass. Respektfullt o tryggt bemötande. Ni är värda allt beröm för mycket god omvårdnad, Ni Alla behövs o uppskattas av oss. STORT TACK !!!