Öppet i morgon från 00:00

Avdelning 2A Urologi Hallands sjukhus Varberg, Varberg

Vårdentrén, uppgång A, plan 2, Varberg

Avdelning 2A Urologi Hallands sjukhus Varberg, Varberg

Hos oss vårdas du vid akuta urologiska tillstånd liksom i samband med operation av urinvägar hos både män och kvinnor samt könsorganen hos mannen. Avdelningen finns på Hallands sjukhus Varberg och tar emot patienter med urologiska sjukdomar från hela Halland. Inför ditt besök hos oss Ta med dig fotolegitimation men lämna dina värdesaker hemma! Tänk på att sjukhuset inte ansvarar för värdesaker eller kontanter. För besökare och närstående Avdelningen har inga bestämda besökstider, vänligen visa hänsyn till övriga patienter. Vi uppskattar även om ni undviker starka dofter och blommor med tanke på våra allergiker.

Informationen uppdaterades 09:34 - 16 feb, 2021