Storgatan 12, Vadstena

Synsam Vadstena

Välkommen till Synsam Vadstena!

Behöver du hjälp med att skaffa glasögon eller linser? Då är du välkommen till vår välsorterade butik på Storgatan 12 i Vadstena. Här kan våra legitimerade optiker hjälpa dig med olika sorters synundersökningar. Du hittar glasögon, linser och tillbehör från välkända märken hos oss, och självklart hjälper vi både dig som behöver skaffa glasögon för första gången eller dig som bara vill uppdatera din stil.

Boka tid för synundersökning hos legitimerade optiker

På Synsam Vadstena hittar du kunniga, legitimerade optiker som kan hjälpa dig som vill testa din syn. Genom olika mätningar kan vi konstatera om du har något synfel som behöver korrigeras, och sedan hitta en bra lösning för dig. Synundersökning kan till exempel vara aktuellt om du:

• Besväras av återkommande huvudvärk
  • Ofta har problem med trötta ögon
  • Har svårt att se på olika avstånd
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ska ta körkort

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi hjälper dig utifrån just dina behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Vadstena

Vi på Synsam har ett stort utbud av glasögonbågar från många välkända märken och kan hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Är du osäker på vad du ska välja kan våra rådgivare guida dig. Vi kan också erbjuda dig att hyra dina glasögon, tack vare vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Naturligtvis har vi också solglasögon, linsvätska och andra tillbehör.

Vår olycksgaranti för dina glasögon

När du köper glasögon hos oss täcks de av vår kostnadsfria olycksgaranti, vilket betyder att om glasögonen skulle gå sönder inom de första 365 dagarna så reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året så får du boka en ny synundersökning hos oss på Synsam Vadstena - utan extra kostnad såklart.

Välkommen till oss på Synsam Vadstena!

Informationen uppdaterades 16:16 - 1 feb, 2023

8 sep, 2023

Jag blev jätte bra om händertagen dom har en underbar kundmottagning bra service bra produkter kunig personal

Lunchstängt 13:00-14:00