Bettfysiologi Sundsvall

Om Bettfysiologi Sundsvall

Vi utreder och behandlar patienter med smärta och funktionssstörningar i mun, ansikte och käkar. Vanliga symtom är smärta kring käkled och käkmuskler, gapsvårigheter, trött- och stelhetskänslor, huvudvärk, tandgnissling, tandpressning eller att bettet inte stämmer. $Verksamheten bedrivs som specialisttandvård och våra patienter remitteras från allmäntandläkare, andra specialisttandläkare, samt från läkare.$Kontakta oss, via 1177 Vårdguidens e-tjänster, så får du veta mer!

Bettfysiologi kliniken, Länssjukhuset Sundsvall, 851 86 Sundsvall - visa på karta
Remiss krävs från din ordinarie tandläkare
Bettfysiologi