Herrgärdet Barnavårdscentral

Om Herrgärdet Barnavårdscentral

021 - 17 57 47 , 021 - 17 58 14 , 021 - 17 58 85 , 021 - 17 58 86

Vår uppgift är att tillsammans med dig som förälder arbeta för att ditt barn ska få den hälsovård det behöver för att växa, utvecklas och må bra.

Grunden för barnets hälsa läggs under de fem första levnadsåren och under den tiden finns också möjligheten att få hjälp och stöd i föräldraskapet av BVC-sjuksköterskan. På BVC arbetar också läkare.

Anne Broberg: 021-17 58 86
Milena Milic Nilsson: 021-17 58 14
Maud Thunström: 021-17 58 85
Maud Åhlman: 021-17 57 47

Karlsgatan 17A, Västerås - visa på karta
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.