Öppet, idag till 23:59

Hand- plastik- och ögonavdelning Västerbotten

, Umeå

Hand- plastik- och ögonavdelning Västerbotten

Hand- plastik- och ögonavdelningen ansvarar för vård av tre olika specialiteter, ögonkirurgi, hand- och plastikkirurgi. Här skrivs patienter in för planerade operationer och utredningar, men även patienter med akuta skador och sjukdomar tas emot och vårdas på avdelningen. Vi behandlar patienter alltifrån två månaders ålder till vuxna. På avdelningen finns bred yrkeskompetens. Här samarbetar sjuksköterskor, undersköterskor med läkare från de olika specialiteterna. För mer information om de olika specialiteterna klicka på fliken Vårt utbud.

Informationen uppdaterades 08:02 - 9 sep, 2020

Logga - Kry