Barnavårdscentralen Sävedalens Vårdcentral och BVC, Partille

Om Barnavårdscentralen Sävedalens Vårdcentral och BVC, Partille

031 - 383 04 64 , 031 - 383 04 65

Välkommen till Barnavårdscentralen på Sävedalens Vårdcentral och BVC. Här följer vi ditt barn under de första åren. Våra BHV-sköterskor är din huvudsakliga kontakt men vi har även en BHV-läkare när det behövs. Vi svarar gärna på frågor kring allt som rör ditt barns hälsa och utveckling. Alla besök på BVC är kostnadsfria.

Göteborgsvägen 74, 433 63, Sävedalen - visa på karta
BHV-sköterska 031-383 04 64