Centralgatan 17, Tierp

Synsam Tierp

Varmt välkommen till Synsam Tierp!

På Synsam Tierp på Centralgatan 17 hittar du vår välsorterade butik. Våra legitimerade optiker hjälper dig med olika sorters synundersökningar och erbjuder glasögon, linser och tillbehör. Hos oss hittar du välkända märken och vi välkomnar både dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos någon av våra optiker

Hos oss på Synsam Tierp hittar du legitimerade optiker som kan utföra ett flertal olika syntest för att hjälpa dig. Det kan vara aktuellt:

• Om du har svårt att se på olika avstånd
  • Ifall du besväras av återkommande huvudvärk
  • Ifall du ofta upplever problem med trötta ögon
  • Om du vill skaffa linser
  • Om du vill skaffa glasögon
  • Ifall du ska ta körkort

Vi ser till att du får rätt hjälp utifrån just dina problem - både unga och gamla är välkomna!

Skaffa glasögon hos Synsam Tierp

Vi på Synsam Tierp erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Du kan känna dig trygg hos oss

Mycket kan hända under ett år och därför erbjuder vi dig stöd även efter att du gått hem med dina nya glasögon. Om dina glasögon skadas inom de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem utan någon extra kostnad. Skulle du uppleva att din syn försämrats under det första året är du dessutom välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri synundersökning.

Varmt välkommen till våra optiker på Synsam Tierp på Centralgatan 17!

Informationen uppdaterades 13:05 - 29 sep, 2022

4 okt, 2021

Hjälpsamma och trevlig personal ☆ Dock fick en stark känsla av otrevligt bemötande när jag vänligt men bestämt tackar nej till och binda upp mig på ett abonnemang för glasögon...det är något som borde vara valfritt.

29 sep, 2021

Mycket aggressiv marknadsföring för att få kunden teckna ett abonnemang. Diffus muntlig information om villkoren. Inget skriftlig underlag för avtalet vid köptillfället. Hoppas att det kommer hem nu. Det verkade så att personal, som dock var mycket trevlig, jobbade på beting att få kunden teckna ett abonnemang, ett hyresavtal. I mitt fall skulle jag efter 2 år och en 14 000 kr betald hyra, lösa ut mina glasögon, om jag skulle vilja behålla dem. Har läst om villkoren på nätet. Bondfångeri. Det går att säga upp avtalet inom 30 dagar, vilket är räddningen.

0293-14# ## Visa nummer