Kirurgmottagningen Kalmar

Om Kirurgmottagningen Kalmar

Till oss kommer du som behöver kirurgisk vård för behandling och bedömning inför en eventuell operation. Vi är specialiserade på barnkirurgi, bröstcancer, kärlkirurgi, plastikkirurgi samt kirurgisk behandling av övre och nedre mag-tarmkanalen (matstrupe, magsäck, bukspottskörtel, lever och gallvägar samt tunntarm, tjocktarm och ändtarm). På Kirurgmottagningen utför vi mindre kirurgiska ingrepp, som till exempel borttagning av hudförändringar.

Efter vissa ingrepp och behandlingar kommer du att kallas till återbesök på Kirurgmottagningen.

Lasarettsvägen 1, Kalmar - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:30 - 13:30 rådgivning
  • Måndag - Fredag 09:00 - 11:00 om/avbokning
  • Fredag 07:30 - 11:00 rådgivning
Remiss från hälsocentral eller motsvarande krävs för ny patient. Vi tar även emot egenremiss.
Kirurgi