Öppet, idag till 16:00

Kirurgmottagningen Kalmar

Patientvägen 5, Kalmar

Kirurgmottagningen Kalmar

Till oss kommer du som behöver kirurgisk vård för behandling och bedömning inför en eventuell operation. Vi är specialiserade på barnkirurgi, bröstcancer, kärlkirurgi, plastikkirurgi samt kirurgisk behandling av övre och nedre mag-tarmkanalen (matstrupe, magsäck, bukspottskörtel, lever och gallvägar samt tunntarm, tjocktarm och ändtarm). På Kirurgmottagningen utför vi mindre kirurgiska ingrepp, som till exempel borttagning av hudförändringar. Efter vissa ingrepp och behandlingar kommer du att kallas till återbesök på Kirurgmottagningen.

Informationen uppdaterades 16:06 - 16 okt, 2020

Logga - Kry