Ögonmottagningen Kalmar

Om Ögonmottagningen Kalmar

Till oss kommer du för utredning och behandling av sjukdomar i och kring ögat. Vi tar emot dig som bor i södra Kalmar län. Vi diagnostiserar och behandlar till exempel grå och grön starr, sjukdomar i ögats gula fläck, ögonsjukdomar hos barn samt gör laserbehandlingar av diabetesförändringar. Vi opererar även näthinneavlossningar och andra sjukdomar i ögats bakre delar.

Hälsogränd 4, Kalmar - visa på karta
Ögonsjukvård

Ögonmottagningen Kalmar

2,5

10:11 - 07 maj, 2019 skrev:

Varit på ögonmotagningen för undersökning 2 gånger Sedan har det varit knäpptyst Jag har ringt till ögonmottagningen 2 gånger jag vill få ett besked vad som skall hända.Sköterskorna tycker jag bör få besked dom skriver en lapp till läkaren att han skall meddela mig vad som skall hända med mitt öga Men jag får inget besked.

2,5