2.5
Öppet måndag från 07:30

Ögonmottagningen Kalmar

Hälsogränd 4, Kalmar

Ögonmottagningen Kalmar

Till oss kommer du för utredning och behandling av sjukdomar i och kring ögat. Vi tar emot dig som bor i södra Kalmar län. Vi diagnostiserar och behandlar till exempel grå och grön starr, sjukdomar i ögats gula fläck, ögonsjukdomar hos barn samt gör laserbehandlingar av diabetesförändringar. Vi opererar även näthinneavlossningar och andra sjukdomar i ögats bakre delar.

Informationen uppdaterades 08:03 - 17 okt, 2020

Logga - Kry

2.5 / 5

7 maj, 2019 Lennart B. skrev:

Varit på ögonmotagningen för undersökning 2 gånger Sedan har det varit knäpptyst Jag har ringt till ögonmottagningen 2 gånger jag vill få ett besked vad som skall hända.Sköterskorna tycker jag bör få besked dom skriver en lapp till läkaren att han skall meddela mig vad som skall hända med mitt öga Men jag får inget besked.

Måndag - Torsdag : 07:30 - 16:30
Fredag : 07:30 - 12:30