3.25
Öppet i morgon från 07:00

Öron- näs- och halsmottagningen Kalmar

Hälsogränd 2, Kalmar

Öron- näs- och halsmottagningen Kalmar

Till oss kommer du för undersökning och behandling om du har en sjukdom kopplad till öron, näsa, bihålor, munhåla, svalg, luftväg, matstrupe, balans eller hörsel. Det kan till exempel handla om talstörningar, hörselnedsättningar, yrsel eller röst- och sväljningsproblem.

Informationen uppdaterades 08:03 - 17 okt, 2020

Logga - Kry

3.25 / 5

18 nov, 2019 Tobias O. skrev:

Tredje gången detta år, tre olika receptionister, tre ruskigt dåliga bemötanden. Skärpning, ni har absolut ingen anledning att vara otrevliga/robotar mot patienter, löjligt dåligt.

12 jan, 2018 micke skrev:

Har två gånger ringt vid 12:00 tiden en vardag då telefontid är till 15:00. Har båda gångerna fått beskedet att telefonkön är full och man skall försöka senare. Mailadress finns ej. Det enda jag mao kan betygssätta är tillgänglighet vilket inte är bra. Erbjud lämna telefonnummer och ring upp istället för att ha en full telefonkö men fortfarande, på pappret, ha telefontid.

6 maj, 2016 Sven-Gunnar skrev:

Underbar personal! Glada, trevliga tillmötesgående. God mat.

2 feb, 2014 Lukas skrev:

Måndag - Torsdag : 07:00 - 16:00