STI-mottagningen Kalmar

Om STI-mottagningen Kalmar

Sexuellt överförbara infektioner (STI) är infektioner som kan smitta vid sexuell kontakt. Till oss kommer du som misstänks ha eller har en konstaterad sexuellt överförbar infektion, har fått partnerbrev eller blivit uppmanad av en tidigare partner att undersöka dig. Vi tar också emot dig som vill testa dig, men inte har några besvär. Besöket är kostnadsfritt för dig som har en infektion som går under smittskyddslagen, till exempel klamydia eller gonorré.

Du som vill testa dig men inte har besvär är välkommen på drop-in måndag till torsdag 7:45-8:30 eller fredag 10:00-11:00.

För dig som har besvär, ring oss måndag till fredag 7:45-11:45 för tidsbokning och rådgivning.

Lasarettsvägen 1, Kalmar - visa på karta
Drop-in