Hjärtavdelningen Kalmar

Om Hjärtavdelningen Kalmar

Vi vårdar dig som har fått en hjärtinfarkt, kärlkramp, hjärtrytmrubbningar eller hjärtsvikt. Hos oss får du övervakning, utredning och behandling. Vid behov, så utför vi kranskärlsröntgen, insättning av pacemaker samt elkonvertering (vid flimmer).

Lasarettsvägen 1, Kalmar - visa på karta
  • Måndag - Söndag 07:30 - 16:30
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 08:00 - 20:00
Kardiologi

Hjärtavdelningen Kalmar

12:00 - 08 nov, 2013 skrev:

Stort tack vill jag ge till all personal på avd 48 som gav min pappa och oss anhöriga så fin vård och omtanke pappas sista dagar. Vi beundrar er och skänker många fina tankar till er. Ni är är guld värda. Vet inte hur vi kan tacka er nog för er goda omsorg.
Anhöriga till Kjell-Åke Erixon

08:54 - 24 sep, 2013 skrev:

Hej!
Med denna kunniga och snälla personal så kan jag ej komma på någon förbättring !! Har blivit ompysslad som en Kung så det är bara +++++ för min del:)