Hjärtintensivvårdsavdelningen Kalmar

Om Hjärtintensivvårdsavdelningen Kalmar

Hos oss vårdas och behandlas du som har akut kranskärlssjukdom, som exempelvis hjärtinfarkt eller instabil kärlkramp. Till oss kommer du också om du har hjärtrytmrubbningar, lungödem eller någon annan hjärtsjukdom som gör att du behöver övervakas.

Lasarettsvägen 1, Kalmar - visa på karta
  • Måndag - Söndag 07:30 - 16:30
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 08:00 - 20:00
Vi har blomförbud av hänsyn till allergiker. Undvik starka dofter.
Kardiologi