Psykiatrisk öppenvårdsmottagning Kalmar 1

Om Psykiatrisk öppenvårdsmottagning Kalmar 1

Till oss kommer du som har en psykisk ohälsa för att få psykiatrisk specialistvård. Du som kommer till oss kan exempelvis ha en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning, ångest eller depression som kräver specialistvård, psykossjukdom, personlighetsstörning, bipolär sjukdom eller tvångssyndrom. Vi erbjuder utredning och behandling såväl individuellt som i grupp.

Ståthållaregatan 48, Kalmar - visa på karta
  • Tisdag - Torsdag 08:00 - 16:30
För att komma till oss behöver du en remiss från din hälsocentral alternativt lämna en egenremiss.
Psykiatri, vuxna