Oral protetik Kalmar

Om Oral protetik Kalmar

Vi tar emot dig som har skadat eller förlorat tänder som behöver repareras eller ersättas med konstgjorda tänder. Till oss kommer du också om har du har komplicerade bettförhållanden.

Vi utför tandersättningar i form av kronor, broar, implantat och olika typer av avtagbara proteser. Behandlingen sker i nära samarbete med andra specialisttandläkare och våra tandtekniker.

Verksamhetschef: Johan Hansson
Ämnesföreträdare och övertandläkare: Stefan Ellner

Lasarettsvägen 1, Kalmar - visa på karta
Remiss från tandläkare eller läkare.
Oral protetik