Furuhöjden Hälsa och Rehabcenter

Enhagsvägen 16,TÄBY

Furuhöjden Hälsa och Rehabcenter

Välkommen till Furuhöjdens öppenvårdsenhet( Ej inneliggande rehab). Här kan du boka tid hos specialistfysioterapeuter inom ortopedi och neurologi. Vi gör en professionell bedömning av dina besvär och lägger tillsammans med dig upp en plan för rätt behandling och träning som syftar till att du ska kunna bli mer aktiv. Vi erbjuder även neurologisk dagrehab via remiss för specialiserad planerad neurologisk rehabilitering. Fr o m 17 augusti 2020 erbjuder vi även CI terapi. Behöver du inneliggande rehabilitering efter sjukhusvård kontakta vår andra enhet Furuhöjden Rehabiliteringshem, Gribbylundsvägen 75 Täby, T. 086308900

Informationen uppdaterades 17:02 - 19 jul, 2021