Kirurgavdelning 7 Oskarshamn

Om Kirurgavdelning 7 Oskarshamn

Vi vårdar dig som har gallbesvär, bråck eller besvär av prostata och ska genomgå en operation. Vi vårdar även dig som ska genomgå plastikkirurgiska ingrepp.

Vi som jobbar på avdelningen arbetar i team, vilket innebär du kommer få träffa flera av oss när du är här. Eftersom vi jobbar i team kommer de som du träffar alla ha god kännedom om ditt tillstånd, vilket gör att vi kan ta ett helhetsgrepp och att du kan känna dig trygg under den tid du vistas hos oss.

Rösvägen 1, 572 51 Oskarshamn - visa på karta
  • Måndag Dygnet runt