Medicinavdelning 4 Oskarshamn

Om Medicinavdelning 4 Oskarshamn

Hos oss vårdas och behandlas du som har kärlkramp, hjärtsvikt, hjärtrubbningar eller har fått en hjärtinfarkt.

Vi arbetar i team, vilket innebär att du kommer få träffa flera av oss när du är här. Eftersom vi jobbar i team kommer de som du träffar alla at god kännedom om ditt tillstånd, vilket gör att vi kan ta ett helhetsgrepp kring din behandling och att du kan känna dig trygg under behandlingen.

Rösvägen 1, 572 51 Oskarshamn - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt