Öppet måndag från 08:00

Arbetsterapimottagningen Sunne

Bergvägen 8, Sunne

Arbetsterapimottagningen Sunne

Har du besvär till följd av sjukdom, skada eller levnadsvanor är du välkommen till oss för en bedömning. Utifrån dina besvär erbjuder vi vägledning i att klara ditt dagliga liv och att ta till vara och utveckla dina fysiska, kognitiva och sociala färdigheter. Hos oss är du delaktig i din rehabilitering. Du kan söka oss utan remiss. Vi kan hjälpa dig med: Undersökning av dina besvär. Bedömning av din aktivitets- och funktionsförmåga, bland annat ser vi på hur du kan klara vardagliga aktiviteter och hitta balans mellan olika aktiviteter. Utredning och behandling av handproblematik. Kognitiva utredningar bland annat minnesutredning, del i basal demensutredning. Rådgivning om egenvård och ergonomi. Rådgivning och information om hjälpmedel. Smärthantering i grupp. Stresshantering i grupp.

Informationen uppdaterades 08:05 - 9 jun, 2021

Måndag - Onsdag : 08:00 - 16:00